Det nydannede band Ace it Moe skulle bruge et unikt logo til alle deres medier. Det kom der et unikt og anderledes ikon ud af. Ikonet viser et sigtekort (AIM – forkortelsen af Ace it Moe), skelethoveder og et øje (all seeing eye). Sammen skaber det et unikt ikon der peger hen mod livet, døden og det er sigte efter noget. Man kan også sige at ved at ramme plet ‘acer’ man også situationen.
Udover logoet er også cover til første single ‘Fading memeory’, som hovedsagligt er lavet med MidJourney (kunstig intelligens) hvor målet var at ramme et råt look, som kan gå igen på de næste singler.
Det har været en fantastisk oplevelse at have Anders Juhl fra DAY01 til at stå for den grafiske profil for Atlas Cyber Group. Samarbejdet har været en problemfri fornøjelse, og slutresultatet er intet mindre end imponerende.
DAY01 har stået for design, logo, hjemmeside, mailsignatur, O365 templates, baggrundsskærme, LinkedIn-site og meget andet, hvilket har sikret en kontinuerlig grafisk rød tråd igennem alle medier og platforme.
Igennem processen har kontakten med Anders Juhl været tæt, og han har været meget lydhør overfor input, dog uden at gå på kompromis med designet, hvilket var meget vigtigt. Små og store ændringer i prioriteringerne af hvad der skulle være færdigt hvornår, er ligeledes blevet håndteret uden problemer.
Det har været en omfattende opgave, men den er blevet leveret til tiden, til prisen og over forventning! DAY01 og Anders Juhl kan varmt anbefales hvis man skal have lavet design, logo eller hjemmeside!