The newly formed band Ace it Moe needed a unique logo for all their media. A unique and different icon came out of it. The icon shows an aiming map (AIM – short for Ace it Moe), skeleton heads and an eye (all seeing eye). Together, it creates a unique icon that points towards life, death and it’s aiming for something. You can also say that by hitting the spot you also ‘ace’ the situation.
In addition to the logo, there is also a cover for the first single ‘Fading memeory’, which was mainly made with MidJourney (artificial intelligence), where the goal was to achieve a raw look that can be repeated on the next singles.
Det har været en fantastisk oplevelse at have Anders Juhl fra DAY01 til at stå for den grafiske profil for Atlas Cyber Group. Samarbejdet har været en problemfri fornøjelse, og slutresultatet er intet mindre end imponerende.
DAY01 har stået for design, logo, hjemmeside, mailsignatur, O365 templates, baggrundsskærme, LinkedIn-site og meget andet, hvilket har sikret en kontinuerlig grafisk rød tråd igennem alle medier og platforme.
Igennem processen har kontakten med Anders Juhl været tæt, og han har været meget lydhør overfor input, dog uden at gå på kompromis med designet, hvilket var meget vigtigt. Små og store ændringer i prioriteringerne af hvad der skulle være færdigt hvornår, er ligeledes blevet håndteret uden problemer.
Det har været en omfattende opgave, men den er blevet leveret til tiden, til prisen og over forventning! DAY01 og Anders Juhl kan varmt anbefales hvis man skal have lavet design, logo eller hjemmeside!